اولین سالگرد عشقمون مباررررررررک


دفتر خاطرات منو عشقم

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

واییییییییییییییی خیلی خوشحالممممم

یکمی دیر شده که بگم

ولیی....

28 شهریور

سالگرده عشقمون بووووود حسینم

پارسال تو یه همچین روزی شدی عشقه من .. یه تیکه از وجودم

عاشششششششششقتم زندگیم

امیدوارم همینجور که این یک سال رو کناره هم بودیم

باقیه سالا هم کناره هم باشیم و بلاخره بهم برسیم

سفر به فضا سفینه نمیخواهد....

 



تو بگو " دوستت دارم " فضا بامن...!!!

 زندگـــی گاهی پیش نمیره

 

 ولی تــــــــو تونستی...

 

 اونو بـــرام پیش ببری

 

 "دوســتــت دارم"

 

 

 

ماله من نباشـــــــی؟؟؟

 

هیــــــــــــــــس....

تو ماله منی....

همین....

 

باره اخرت باشه که می خوای زندگیمو ازم بگیری...

 

 

 

 

 

 

 

 من خــــــــــوشبخــــت ترینم ..

 

    
چـــون تـــ♥ـــــو رو دارم ..
    
تــــــویی که ..
    
حتـــــی فکر کردن بهت ..
    
قلبمـــــو گرم میکـــــنه ..
    
تـــــو رو با همـــه دنیــــــا هم عوض نمیکنم ..
    
هیـــــچوقت اینقــــــدر آرامش نداشتـــم
    
محبوب ِ قلبـــــم ..
    
دوستــــــت دارم

 




نظرات شما عزیزان:

معصومه ,و حسن
ساعت17:25---2 دی 1393
سلام ممنون بهم سر زدی خواستی تبادل کنیم بهم خبر بده منم امیدوارم همه عاشقا بهم برسن
پاسخ:hatmaaan ishhaaaalaaaaaaaaaaaaa


پروین ومیلاد
ساعت17:42---1 دی 1393
همه میگن:
ی دقیقه شصت ثانیه است
اماهیچکی بهم نگفت:
ی ثانیه بی تو
شصت ساله عشق من
سالگرد پیوندعشق ماهم سه روز بعداز شماهاست یعنی 6/31 امسال اولین سالگردمون بود
ایشالله همه ب عشقشون برسن یکی مثل ماها
پاسخ:okheeyyy mccccc azizam ishalaaaa


رضا مدیرزنگ عشق
ساعت23:23---24 آذر 1393
سلام خوبی توهم وبلاگ قشنگی داری یه نظری دارم برات ببین لینک وبلاگ دیگتونو پاپ اپ کن کسی اومد تو وبلاگ کلیک کرد اون یکی وبلاگم باز بشه

کارت عالیه فقط رو فونت ها و نحوه چینش عکسا و نوشته دقت کت عالی میشه
پاسخ:مرسیییییی از نظر خوبت
پاسخ:حتما عملیش میکنم


سهیلا
ساعت22:28---21 آذر 1393
اربعین است اربعین کربلاست هر طرف غوغایی از غم ها به پاست

گویی از آن خیمه های نیم سوز خود صدای العطش آید هنوز

هرکجا، نقشی ز داغ ماتم است هر چه ریزد اشک در اینجا کم است


elham
ساعت9:10---10 آذر 1393


کـــــــــــم بــاش

از کم بودنت نتــــــــرس

اونی که اگـه کم باشی ولــــــــت میکنه،

همونه که اگه زیـــاد باشی حیفو میلت میکنه. . .

به منم سر بزن


سهیلا
ساعت16:36---8 آذر 1393
بـــودن بــا کسیـــ کــهـ دوســتـش نـــــداری
و
نــــــــــبــودن بـا کسیـــــ کـهــ دوسـتـش داری هــــر دو رنــج اسـت


پـــس اگـر همــــفکـــر خــود نـیــــــافتـــی مثـلـــــــــــــ

خــــــــــــــــدا

تـنـهــــــــــا بــاش ......


saeedsingle
ساعت14:45---1 آذر 1393
ممنونم عزیز شمااختیار دارین ایشالا خوشبخت بشین

پاسخ:mamnoonam


مونا و محمد
ساعت15:30---26 آبان 1393
تسلیت میگم فوت بهترین خواننده ایرانی مرتضی پاشایی
پاسخ:tasliat bashe :(((((


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت20:42---12 آبان 1393
یک نفر در همین نزدیکی ها چیزی ،
به وسعت یک زندگی برایت جا گذاشته است …
خیالت راحت باشد ،
آرام چشمهایت را ببند ،
یک نفر برای همۀ نگرانی هایت بیدار است …
یک نفر که از همۀ زیبایی های دنیا ،
تنها تو را باور دارد . . . !


saeedsingle
ساعت18:33---12 آبان 1393
هر که مرا به روضه تو راه داده است
تاج محبت تو به فرقم نهاده است
از ابتدای خلقت حق در دو چشم ما
تصویری از عزای محرم فتاده است


بانو و محمدرضا
ساعت16:41---2 مهر 1393
سالگرد عشقتون مبارک باشه آجی گلم!!!!!!!!!!!!!!
ایشالا بهم برسین و تا آخرش همینجوری عاشقانه ادامه بدین باهم...........
برا من و عشقمم دعا کن آجی جونم!!
پاسخ:مررررررررررررسی عزیزم ایشالا چشم حتما اجیه گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ... ادامـ ه حرفـامـ ...
♥ 2 / 7 / 1393برچسب:, ساعت 2:1 PM بـ ه قـلمـ asheghe difune


طراح : صـ♥ـدفــ